|
Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары |
ЖЖ – ПП-10-03 |
12 беттің 2 беті |
||
I – нұсқа |
Өз жұмысын педагог-психолог ҚР Президентінің жарлықтарын, білім-беру саласын басқаратын барлық деңгейдегі органдардың шешімдерін басшылыққа алады.
Біздің негізгі мақсатымыз: Қазақстанда өзіміздің ұлттық психологиялық қызметтің жүйелі, нәтижелі,болуына үлесімізді қосу.
Психологиялық қызметтің мақсаты-білім беру ұйымдаорында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісінде қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеті:
-
Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
-
Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
-
Білім алушылардың тұлғасын-психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушығка жеке тұрғыданықпал ету;
-
Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
-
Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
-
Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
-
Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру;
Психологиялық қызмет психодиагностикалық, консультациялық ағартушылық профилактикалық, түзету дамытушылық және әлеуметтік диспетчерлік бағытта жүзеге асырылады.
|
Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары |
ЖЖ – ПП-10-03 |
12 беттің 3 беті |
||
I – нұсқа |
Психодиагностикалық бағыттар:
-
Білім алушыларды психологиялық диагностикалау;
-
Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтануы мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру;
-
Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемделігін психологиялық диагностикалау;
-
Психологиялық диагностиканың қорытындысы бойынша тұжырымдар мен ұсыныстарды дайындау.
Консультациялық бағыттар:
-
Білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға олардың сұранысы бойынша консультация беру;
-
Білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға жеке тұлғалық, кәсіптік өзін-өзі айқындау, проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен консультация жүргізу;
-
Күйзелістік,жанжалдық,қатты эмоционалды кұйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;
-
Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру.
Ағартушылық-профилактикалық бағыттар:
-
Білім алушылар мен педагогтардың өзін-өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;
-
Білім алушылардың әлеуметтік психологиялық әрекетін алдын алу;
-
Педагогтарды аттестаттауды әлеуметтік-психологиялық қолдау;
-
Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің және медициналық-психологиялық-педагогикалық консилиумдарының жұмысына ықпал ету.
|
Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары |
ЖЖ – ПП-10-03 |
12 беттің 4 беті |
||
I – нұсқа |
Түзету-дамытушылық бағыттар:
-
Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;
-
Білім алушылар мен педагогтардың тұлғалық, зияткерлік, эмоционалды-жігерлік, шығармашылық даму үйлесімділігі боынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;
-
Тұлғааралық қатынастағы жанжалдарды түзету.
Әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар:
-
Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзыреттілігі, функционалдық мінлдеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша(дефектологтарға, логопедтерге, тифлопедагогтарға және тағы басқа) аралас мамандармен жұмыс жүргізу;
-
Әлеуметтік-медициналық –психологиялық қызметтер туралы дерекқорын қалыптастыру;
-
Аралас мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара іс-қимыл нәтижелерінің моноторингін жүргізу.
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
-
ҚР Конституциясы
-
«ҚР бала құқығы туралы заңы
-
ҚР «Білім туралы» заңы
-
ҚР білімінің даму концепциясы
-
ҚР «Неке және отбасы» заңы
-
Психологтың этикалық кодексі
-
Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015ж.»20» сәуірдегі №111 бұйрығы
|
Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары |
ЖЖ – ПП-10-03 |
12 беттің 5 беті |
||
I – нұсқа |
Жұмыстың бағыттары
1-бағыт. Психологиялық зерттеу (психодиагностика) жұмысы;
Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
2-бағыт. Психологиялық алдын-алу, ағарту жұмыстары:
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.
3-бағыт. Психологиялық түзету-дамыту жұмысы:
Мақсаты: Студенттердің психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқушыларды болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту. Ата-ана, педұжыммен жұмыс.
4-бағыт. Психологиялық кеңес беру жұмыстары:
Мақсаты: Оқытушыларға, ата-аналарға студенттердің оқу тәрбие процесінде туындаған проблемаларын шешуге бағдар беру, көмек көрсету.
5-бағыт. Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет. Психологиялық білімді көтеру:
Мақсаты: Педагогикалық үрдістерге қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру. Ата-аналар мен оқытушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, психологиялық-педагогикалық білімдерін арттыру.
6-бағыт. Психологтың жеке жұмысы.
|
Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары |
ЖЖ – ПП-10-03 |
12 беттің 6 беті |
||
I – нұсқа |
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Жауапты |
Ұйымдастыру жұмыстары |
|||
1 |
Психологиялық жүмыс жоспарын колледж басшыларымен кеңесіп бекіту |
Қыркүйек |
Психолог |
2 |
I-II курс студенттерінің тізімін алып, психодиагностикалық картотека ашу |
Қыркүйек |
Психолог,бөлім меңгерушісі |
3 |
Кураторлармен жиналыс өткізу, топ жайлы сауалнама алу |
Қыркүйек-қазан |
ПсихологТоп кураторлары |
4 |
Жатақхана тұрғындарының, қиын топтардың ,тұл жетім мен жартылай жетім студенттердің тізімдерін анықтап тіркеу |
Қыркүйек-қазан |
Психолог,жатақхана меңгерушісі |
5 |
Жаңадан келген оқытушылар мен студенттердің жаңа ортаға бейімделуі туралы сұхбат жүргізу |
Қыркүйек-қазан |
Психолог,Бөлім меңгерушілері |
1-бағыт. Психологиялық зерттеу (психодиагностика) жұмысыМақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу. |
|||
1 |
Студенттердің колледждегі психологиялық – эмоционалды көңіл-күйін жіне оқуға даярлығын анықтау |
Қыркүйек |
Психолог |
2 |
I-II курс студенттері арасында оқу жүйесінің адаптациясын анықтау. Мақсаты: Студенттердің оқу процесінде пайда болатын қиындықтарын анықтап, тиісті көмек көрсету |
Қазан-қараша |
ПсихологТоп кураторлары |
|
Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары |
ЖЖ – ПП-10-03 |
12 беттің 7 беті |
||
I – нұсқа |
3 |
Студенттердің ситуацияға деген қобалжу деңгейін,Оның шығу себебін анықтау |
Қазан-қараша |
Психолог |
4 |
Студенттердің өзіне және қоршаған ортаға көзқарасын қалыптастыру.Студенттердің колледжішілік қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу. |
Қараша |
Психолог,Топ кураторлары |
5 |
Тәртіп бұзушылыққа бейім, ерекше назар аударатын студенттерді анықтау |
Жыл бойы |
Психолог, директордың тәрбие-ісі жөніндегі орынбасары,Жатақхана меңгерушісі |
6 |
Колледжішілік-педагогикалық – психологиялық консилиум өткізіп, зерттеу нәтижесінде анықталған мәселені талқылау |
Жыл бойы |
Психолог,Пән оқытушылары |
7 |
Психодиагностикалық минимум бағдарламасы бойынша жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу |
Жыл бойы |
Психолог,Топ кураторлары |
8 |
Жатақхана студенттері арасында бейімделу мәселесі бойынша зерттеу жүргізу, пайда болған қиындықтарын шешуге көмек көрсету |
Жыл бойы |
Психолог,жатақхана меңгерушісі,тәрбиешілер |
9 |
Жасөспірімдердің мінез-құлқындағы акцентуацияның көрініс беруін талдау. Акцентуация түрлерін анықтау әдіс-тәсілдерін қолданып студенттердің мінезіндегі ауытқушылықтарды жан-жақты талдау |
Желтоқсан, қаңтар |
Психолог, бөлім меңгерушілері,топ кураторлары |
10 |
Оқытушылардан, ата-аналардан шағым түскен студенттердің жекелік ерекшеліктерін тереңдетіп зерттеу, қажет болғанда тиісті психологиялық көмек көрсету |
Жыл бойы |
Психолог, бөлім меңгерушілері,топ кураторлары |
Педагог-психологтың жұмыс жоспары |
ЖЖ ПП-10-03 |
|
12 беттің 8 беті |
||
1 — нұсқа |
11 |
Студенттердің интеллектуалдық даму деңгейін анықтау |
Ақпан, Наурыз |
Психолог,Топ кураторлары |
|||
12 |
IY курс студенттерінің арасында өз мамандықтары бойынша икемділігін зерттеу, студенттердің қалауы бойынша жеке тұлғалық ерекшеліктерін анықтап беру |
Мамыр, маусым |
Психолог, бөлім меңгерушілері,топ кураторлары |
|||
13 |
Тұлғалар арасындағы қарым-қатынас /студент-студент, студент-ата-ана, студент-оқытушы/ мәдениетін қалыптастыруға баулу |
Жыл бойы |
Психолог,Топ кураторлары |
|||
14 |
Ата-аналардың қалауы бойынша студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктерін терең зерттеу |
Жыл бойы |
Психолог,Топ кураторлары |
|||
2-бағыт Психологиялық алдын-алу, ағарту жұмыстары:Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау |
||||||
Құқық бұзушылықтың алдын-алу мақсатында:«Девиантты мінез-құлықтың психологиялық-педагогикалық түзету-дамыту жұмыстары» |
Қазан |
Психолог, бөлім меңгерушілері,кеңес мүшелері,топ кураторлары |
||||
Ата-аналарға бала тәрбиелеуде психологиялық қолдау көрсету дұрыс нәтижеге жетудің түрлерін үйрету. |
Қараша |
Психолог,Топ кураторлары |
||||
Жасөспірімдер арасында зорлық-зомбылықтың, қатыгездіктің алдын алу шаралары |
Қараша |
Психолог,Топ кураторлары |
||||
Жасөспірімдердің репродуктивтік денсаулығын сақтау мәселелері бойынша жан-жақты жыныстық білім беру |
Наурыз |
Психолог,Топ кураторлары |
||||
Педагог-психологтың жұмыс жоспары |
ЖЖ ПП-10-03 |
|
12 беттің 9 беті |
||
1 — нұсқа |
3-бағыт. Психологиялық түзету-дамыту жұмысыМақсаты: Студенттердің психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқушылықтарды болдырмау, жалпы оқу дағдысымен біліктілікті дамыту. Ата-ана, педұжыммен жұмыс. |
|||
1 |
Психодиагностика нәтижесі бойынша коррекциялық жұмыстарды ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Психологиялық кеңес,Топ кураторлары |
2 |
Танымдық үрдісінде бұзылысы бар және оқуға даярлығы төмен балалармен жеке түзету – дамыту жқмысын жүргізу |
ҚазанҚараша |
Психолог, бөлім меңгерушілері,Кеңес мүшелері,топ кураторлары |
3 |
Қиын студенттермен түзету-дамыту іс-шараларын қажетті кезде ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Психолог,Топ кураторлары |
4 |
Жеке тұлғалардың жағымсыз мінез көрсеткіштерін түзету |
Жыл бойы |
Психолог, топ кураторлары, жастар комитеті |
5 |
Проблемасы бар студенттермен жеке жұмыстар жүргізу, сұраныс бойынша мінез-құлқы қиын студенттерге арналған жаттығулар ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Психолог,топ кураторлары, жастар комитеті |
4-бағыт Психологиялық кеңес беру жұмыстары:Мақсаты: Оқытушыларға, ата-аналарға студенттердің оқу тәрбиесінде туындаған проблемаларын шешуге бағыт-бағдар беру, көмек көрсету. |
|||
1 |
Студенттерге жеке кеңес беру. Әртүрлі қиыншылық кезеңіндегі мәселелерді шешуге көмектесу. |
Қажетті кезеңде |
Психолог |
2 |
Жатақхана студенттерінің сұранысы бойынша жеке кеңес беру. Қоғамдық орындарды, жатақханада өзін-өзі ұстай білу мәдениетін ереже бойынша түсіндіру. |
Жыл бойы |
Жатақхана тәрбиешілері, қыздар кеңесі,студенттер үкімі |
3 |
Қиын студенттермен жұмыс жүргізу, іс-әрекеттерінің дұрыс бағытта дамуына кеңес беру. |
Жыл бойы |
Психолог,Топ кураторлары |
4 |
Студенттердің колледжде, жатақханадағы ассоуциалды тәртібін қадағалау: ұрлық жасау, сабаққа қатыспау, бұзақылық, жатақханадан ескертусіз кетіп қалу т.б. топ кураторларымен және жатақхана тәрбиешілерімен жұмыс |
Жыл бойы |
Психолог, Жатақхана тәрбиешілері,Тәртіп сақшылары |
Педагог-психологтың жұмыс жоспары |
ЖЖ ПП-10-03 |
|
12 беттің 10 беті |
||
1 — нұсқа |
5 |
Болашақ отбасы өмірінде дайындау және жыныстық мәселелер бойынша кеңес беру |
Жыл бойы |
Жыл бойы, фельдшер |
|
6 |
Жас оқытушыларға тиісті кеңес беру |
Жыл бойы |
Психолог |
|
7 |
Дау – жанжал және оны реттеу әдістері бойынша оқытушыларға қажетті кеңес беру. Оқытушылардың сауалдары бойынша жеке кеңес беру |
Жыл бойы |
Кеңес мүшелері |
|
8 |
Жетім балалрға ерекше көңіл бөліп, қиын мәселелеріне байланысты жеке кеңес беру |
Жыл бойы |
Психолог |
|
5-бағыт. Оқытушылармен және ата-аналармен атқарылған жұмыстарМақсаты: Оқытушылар мен ата-ана арасындағы психологиялық қарым-қатынас нығайту |
||||
1 |
Диагностикалық карта мен сауалнамалар нәтижесіне сүйене отырып, студенттерге қиындық тудыратын тақырыптар бойынша оқытушыларға арналған есеп жүргізу |
Үнемі |
Кеңес мүшелері |
|
2 |
Оқытушыларға арналған іс-шараларға қажетті көмек көрсету |
Қажетті кезеңде |
Кеңес мүшелері,Бөлім меңгерушілері |
|
3 |
Бөлім меңгерушілерімен және топ кураторларымен тығыз байланыста болу. Студенттердің мәселелерін шешу процесінде топ кураторларын диагностика нәтижелерімен таныстыру |
Жыл бойы |
Топ кураторлары |
|
4 |
Жеке тұлғаны қалыптастыру кезеңіндегі жанұяның атқаратын рөлін анықтау. Ата-аналардың психологиялықбілімдерін кеңейту |
Жыл бойы |
Топ кураторлары |
|
5 |
Ата-аналарға жеке кеңес беру. Ата-аналарды диагностикалық және коррекциялық жұмыстардың нәтижесімен таныстыру |
Қажетті кезеңде |
Топ кураторлары, бөлім меңгерушілері |
|
6 |
Мемлекеттік емтиханға байланысты студенттерге психологиялық дайындық жүргізу |
Мамыр, маусым |
Психолог |
|
6-бағыт. Психологтың жеке жұмысы |
||||
1 |
Оқу-тәрбие үрдісіндегі психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылында атқаратын міндеттерімен ұжымды таныстыру |
Қыркүйек |
Психолог |
|
2 |
Оқытушылар мен студенттердің диагностикалық картасын іске қосу |
Үнемі |
Психолог |
|
Педагог-психологтың жұмыс жоспары |
ЖЖ ПП-10-03 |
|
12 беттің 11 беті |
||
1 — нұсқа |
3 |
Үнқағаз бен журналдарға шыққан психологиялық-педагогикалық материалдарды талқыға салып мамандарға жеткізу |
Үнемі |
Психолог, кеңес мүшелері |
4 |
Қалалық білім бөлімінің әдіскерлерімен үнемі байланыста болу, пікірлесіп шешім қабылдау, семинарларға қатысу |
Үздіксіз |
Психолог |